Ruilen, retourneren, klachten

Hoe retourneer ik?

Retourneren is mogelijk binnen 30 dagen na ontvangst.

Neem voor het retourneren contact op met de klantenservice (shop@tapiso.nl). Onze Specialisten zullen je een gratis koeriersdienst aanbieden om het product op te halen.

Het is ook mogelijk om het product op eigen kosten naar het adres te sturen:

Tapiso

Koźniewice 99

97-360 Kamieńsk

Polen

Als de retourzending in ons magazijn aankomt, wordt deze gecontroleerd en wordt het orderbedrag teruggestort.

Hoeveel kost de retourzending?

Niets. We willen dat het tapijt perfect bij u thuis past, dus bieden we klanten de optie van gratis retourneren (binnen de EU).

Ik heb niet de originele verpakking waarin de bestelling is verzonden. Hoe moet ik het geretourneerde product verpakken?

Als de originele verpakking beschadigd of weggegooid is, gebruik dan een vergelijkbare beschermende verpakking om het product tijdens het transport te beschermen.