Ruilen, retourneren, klachten

Hoe retourneer ik?

Retourneren is mogelijk binnen 30 dagen na ontvangst.

Neem voor het retourneren contact op met de klantenservice (shop@tapiso.nl). Onze Specialisten zullen je een gratis koeriersdienst aanbieden om het product op te halen.

Het is ook mogelijk om het product op eigen kosten naar het adres te sturen:

Tapiso

Koźniewice 99

97-360 Kamieńsk

Polen

Als de retourzending in ons magazijn aankomt, wordt deze gecontroleerd en wordt het orderbedrag teruggestort.

Hoeveel kost de retourzending?

Niets. We willen dat het tapijt perfect bij u thuis past, dus bieden we klanten de optie van gratis retourneren (binnen de EU).

Ik heb niet de originele verpakking waarin de bestelling is verzonden. Hoe moet ik het geretourneerde product verpakken?

Als de originele verpakking beschadigd of weggegooid is, gebruik dan een vergelijkbare beschermende verpakking om het product tijdens het transport te beschermen.

Wij waarderen de privacy van gebruikers

We gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren, advertenties of aangepaste inhoud weer te geven en websiteverkeer te analyseren. Door op de knop ,,Alles accepteren” te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies. U kunt uw keuze te allen tijde wijzigen door op de optie ,,Aanpassen” te klikken. Voor meer informatie raden we u aan ons cookiebeleid en privacybeleid te lezen.